Reklamace
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak postupovat při reklamaci
Nejjednodušší je nejprve kontaktovat naši zákaznickou linku, kde se dohodnete na vhodném postupu :
+420 774 084 979
Můžete také zaslat fotodokumentaci s popisem problému na info@nabytek-bydleni.cz
Budeme Vás kontaktovat a dohodneme s Vámi následný postup.
Vyřízení reklamace
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zboží zpět k nám, případně posouzením zboží na místě. U zboží reklamovaného na prodejně začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
Zboží se zjevně poškozeným obalem nepřebírejte, případně jej nerozbalené vyfoťte a ihned kontaktujte naši zákaznickou linku: +420 774 084 979
Pokud zjistíte poškození zboží po rozbalení či při montáži:
Nejrychlejší postup je poslat na naší emailovou adresu foto poškozeného dílu s přiloženým vyfoceným montážním plánkem, kde označíte poškozený díl.