Reklamace

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

Nejjednodušší je nejprve kontaktovat naši zákaznickou linku, kde se dohodnete na vhodném postupu :

 +420 774 084 979

Můžete také zaslat fotodokumentaci s popisem problému na info@nabytek-bydleni.cz

Budeme Vás kontaktovat a dohodneme s Vámi následný  postup.

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zboží zpět k nám, případně posouzením zboží na místě. U zboží reklamovaného na prodejně  začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

Zboží se  zjevně poškozeným obalem nepřebírejte, případně jej nerozbalené vyfoťte a  ihned kontaktujte naši zákaznickou linku:  +420 774 084 979 

Pokud zjistíte poškození zboží po rozbalení či při montáži: 

Nejrychlejší postup je poslat na naší emailovou adresu foto poškozeného dílu s přiloženým vyfoceným montážním plánkem, kde označíte poškozený díl.